• Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін товару можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.

Повернення здійснюється за рахунок покупця.

Політика повернення товарів високої якості

Правила повернення/обміну товару: Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», існує два випадки, коли Покупець може повернути придбаний товар в магазин:

1) товар несправний:

- товар несправний і перебував у ремонті, але після ремонту той самий дефект виявляється знову з причин, які не залежать від споживача;

- товар несправний і присутній один із таких фактів: сервісний центр взагалі не може його виправити; сервісний центр не може усунути несправність протягом 14 днів; після ремонту виріб стає істотно іншим, перестає виконувати будь-які функції.

2) не сподобався товар:

Товар новий (стан ідеальний, всі захисні плівки, упаковка, документи збережені) і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Порядок повернення/обміну товару:

1. Ви приходите в наш магазин. При необхідності перевірки якості товару можливе проведення експертизи, під час якої встановлюється факт відповідності умовам експлуатації. Максимальний термін перевірки якості товару становить 14 днів відповідно до пункту 6 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів». При поверненні/обміні необхідно мати при собі: товар (і всю його упаковку).

2. Ви відправляєте товар (у належному вигляді та повністю укомплектований, як на момент продажу) Новою Поштою. Покупець покриває вартість доставки. Після відправлення товару повідомте менеджеру номер накладної. Після того, як ми отримаємо товар і перевіримо його, гроші за товар будуть повернуті на картку покупця.

Розрахунки з покупцем проводяться протягом 14 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент покупки. Повернення коштів здійснюється згідно з Правилами продажу товарів під замовлення та поза торговельними чи офісними приміщеннями, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103.

Відповідно до Закону «Захист прав споживачів» підприємство може відмовити в обміні та поверненні споживачеві товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, визначених чинним Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обмін.

Способи оплати замовлення

1. Оплата на картку Приват Банку

Оплата на карту Приват Банку здійснюється після узгодження замовлення з менеджером. Менеджер надішле смс з номером картки для оплати. Після оплати необхідно підтвердити її дзвінком.

2. Накладеним платіжом

Відправка замовлення післяплатою можлива при вартості товару понад 1000 грн і страховому платежі 80-100 грн.

(При відправці ця сума утримується від суми замовлення. Враховуйте комісію Нової Пошти при відправленні наложеним платежем: 20 грн + 2% від вартості замовлення).

Способи доставки

1. Нова Пошта

Відправка протягом 1-3 днів після підтвердження вашого платежу. У неділю відправлень немає.